❤We're Gang❤ :)
Tudung labuh (size ikut ukuran tinggi)
Friday 18 January 2013 @ 22:35 | 0 Comment [s]



Assalamualaikum w.b.t :)

Baiklah , malam ni aku tiada mood mahu membebel lagi. Malam ni aku cuma mahu cerita pasal tudung. Masih ingat lagikan entry aku pasal aurat tu? Wajib tutup seluruh tubuh kita termasuk dada kita ni juga. Jadi entry aku kali ni sesuai untuk orang yang berminat menggunakan tudung labuh. Jangan risau , kita takkan nampak kolot juga pun kalau pakai benda labuh-labuh ni. Nampak lagi manis adalah. Betul tak?^^ 

Sesiapa yang berminat mahu beli tudung labuh tu boleh order dekat sini http://tudungnur.com/. Aku percaya , dekat sandakan ni susah sikit mahu cari tudung labuh yang jenis bawal punya. Ada pun sikit jak , tidak banyak pilihan warnanya. Jadi , aku cadangkan kamu laman web kat atas nie la. Dekat laman web ni banyak jenis tudung labuh. Mehh tengok gambar-gambar kat bawah nie :-







Tudung Akel.





Tudung Azilea


Dan macam-macam lagilah , sorry internet buat hal. Susah mahu save image.
Cara ordernya memang bikin bingung sikit , aku pun macam tu hari juga. Kamu scroll jak dekat bawah sekali , kamu nampaklah tu cara-cara m'order. Kalau nda paham juga , minta tolong jak ngan aku (trep harapan lae) Hahaha. Untuk peringkat umur kita ni , aku cadangkan kamu pilih tudung yang jenis plain jak. Tiada corak-coraknya. Satu lagi aku suka order tudung dekat sini , sebab senang mahu cari size kita. Kita sudah maklumkan , bidang 60 adalah size yang paling besar. Tapi dekat laman web ni , size tudung kita tu ditentukan dengan ukuran tinggi kita. Contoh , tinggi ku 154. Jadi Size yang sesuai dengan aku ialah size 55. 
Sudahlah , nanti pening pula kamukan. Lagi bagus kalau kamu tinjau-tinjau dulu. Kalau berminat alhamdullilahlah. Kaya juga durang. Hehe.


Sekian. -Pka.









❤Terima kasih kerana datang singgah, jumpa lagi^^❤

Older Post | Newer Post

Assalamualaikum dan hye semuaa :) We're Gang here. Please respect ok. terimakasih kerana dtg singgah, jangan lupa follow pulakk^^
Elf - Proud To Be Everlasting Friend

download / iTunes / iron dj
Story About Stuff Links



Go to www.Cbox.ws. Widht, 200.


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.