❤We're Gang❤ :)
Maaf ;")
Tuesday 22 January 2013 @ 17:00 | 0 Comment [s]

assalamualaikum ;)     


sorry, jarang dapat buka Blog . malas mahu buka Lappy. [bukan riak]

hehe, hari ni aku cuma mahu kongsi sikit pasal hal yg lama aku pendam , mmg hal peribadi , tp, kalau aku pendam semua sampai bila2 , bole jadi Gilak aku :D

aku tertanya2, kalau Bapa meninggal, adaka kami [adikberadik] tahu nti?? mesti hairan knp aku ckap bgini kan?? Haha, aku bukan mnyumpah org tua ka, apa ka. tp, bg yg belum maklum, Orgtuaku already divorce. sebab apa? no need to knowlah, okay ? ;)
aku t'tanya2 sbab, kami nda pernah sdah b'contact dgn bapa kami lbih kurg 6 tahun, maybe? hal t'sebut bukan sbab kami dilarang, marah atau apapalah untuk jumpa bapa kami, tapi sbabnya kami mmg nda sanggup lg mahu b'depan dgn bapa kami :') kami tahu, kami akan b'dosa, tp biarlah itu mnjadi urusan kami dgn Allah. 
ada jga abgku jumpa2 bapa, tp aku nda prnah sjak dari 'hari' tu.
dulu, aku trus trg nda mahu b'ckap psal ini . tp, mgkin sdah saatny aku m'maafkan bapa , cuma aku masih nda mahu b'dpan dgn dia. biarlah dari doa2ku sja. dan kami b'syukur sangat sbb sdah dibesarkan ole mama, atok, nnek n pkcik mkcikku dgan sempurna dan serba cukup. lgpun, aku mmg nda biasa dgn bapa. jd, apapa pn, harap umur bapa pnjg & dirahmatiNya, InshaaAllah :') 

ECHA Ben



❤Terima kasih kerana datang singgah, jumpa lagi^^❤

Older Post | Newer Post

Assalamualaikum dan hye semuaa :) We're Gang here. Please respect ok. terimakasih kerana dtg singgah, jangan lupa follow pulakk^^
Elf - Proud To Be Everlasting Friend

download / iTunes / iron dj
Story About Stuff Links



Go to www.Cbox.ws. Widht, 200.


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.